در بازدید نماینده مجلس از چند طرح درمانی نهبندان مطرح شد؛

نوید راه اندازی اتاق عمل چشم در نهبندان 

با تکمیل‌تر شدن تجهیزات چشم پزشکی، اتاق عمل چشم در بیمارستان شهید آتشدست نهبندان راه اندازی می‌شود.  

نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز از روند اجرای طرح‌های درمانی بیمارستان نهبندان بازدید کرد.

او در این بازدید اجرای طرح طرح توسعه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان را خوب ارزیابی کرده و گفت: مرحله سفت کاری این طرح تا پایان سال به اتمام خواهد رسید و پس از آن وارد مرحله نازک کاری می‌شود.

او همچنین از پیگیری برای تخصیص تجهیزات چشم پزشکی برای این بیمارستان خبر داد و افزود: کلینیک چشم پزشکی در این بیمارستان راه اندازی شده و بخشی از تجهیزات مورد نیاز برای آن خریداری و ارسال شده است.

نخعی ادامه داد: در دیدار با وزیر بهداشت و درمان هم پیگیر تکمیل‌تر شدن تجهیزات چشم پزشکی نهبندان بودم که به زودی اختصاص می یابد و با تکمیل شدن این تجهیزات اتاق عمل چشم هم در این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی از پانسیون پزشکان این بیمارستان هم بازدید کرد و گفت: برای پانسیون پزشکان هم اقداماتی انجام شده و تقریبا آماده است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

او در مورد آماده سازی آشیانه بالگرد بیمارستان نهبندان تصریح کرد: در این خصوص پیگیری‌های زیادی انجام شده و وزیر محترم بهداشت هم قول تخصیص اعتبار ۳ میلیارد تومانی را برای این طرح داده اند.

به گفته نخعی راه اندازی و تجهیز بخش ICU نوزادی و تخصیص تجهیزات ارتوپدی نیز در دست پیگیری است تا در نهبندان راه اندازی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار